Spoiler Chapter 893

with No Comments 1369

SPOILER CHAPTER 893

Tajuk: Flampe, Anak Perempuan ke 36 Keluarga Charlotte

Luffy dah teruk cedera. Katakuri akhirnya akui kekuatan dia tapi dia cakap yang “dia terganggu” dan ini menyebabkan Katakuri rasa kecewa (rasa putus asa?)

Katakuri perasan adanya Flampe

Flampe ingatkan yang dia akan dipuji oleh abangnya tapi Katakuri cakap yang sangat melecehkan untuk ganggu ketika ‘pertarungan lelaki sejati’. Dia jadi berang dan tunjukkan mulut dia.

Untuk menjadikan diri dia sama situasi dengan Luffy, dia cucuk (cederakan) diri dia dengan Mogura (trident dia) dan beritahu Flampe: “Kalau kau ketawakan Topi Jerami jadi kau sepatutnya ketawakan aku juga”.

Flampe sangat kecewa dengan mulut Katakuri yang koyak. Dia ludahkan gula-gula getahnya ke muka Katakuri dan cakap yang dia tak akan mengakui Katakuri sebagai abangnya lagi.

Memori dipanggil sebagai “raksasa”, “belut” dan “burung undan” mula terbayang semula di dalam mindanya.

Katakuri tersenyum.

Flampe mengugut untuk menyebarkan gambar mulutnya yang koyak ke seluruh negara.

Katakuri minta maaf kepada Luffy.

Luffy: “Memang tak akan ada pertarungan yang adil di antara lanun. Aku tak mampu elakkannya, jadi ini memang salah aku, jadi terimalah ini semula”

Kedua-duanya mengeluarkan Haki Penakluk dan Flampe serta semua orang di sekeliling terus pengsan.

Katakuri tanggalkan pakaian atasnya (yang menutup mulutnya) dan berdiri di atas situasi yang bertumbuk (macam boxing)

Katakuri beritahu Luffy yang dia tak memandang rendah pada Luffy lagi. Luffy cakap yang dia sangat berterima kasih dengan pujian tersebut dan bersedia dengan tumbukkannya.

Leave a Reply